فرمانده پلیس راه کندوان گفت: این محور ارتباطی پرتردد حوالی ساعت ۲۲ امشب به منظور روان سازی ترافیک از سمت چالوس به استان های البرز و تهران یک طرفه شد.

این محور ارتباطی حوالی ساعت پنج بامداد تا ساعت ۱۲ ظهر امروز به منظور تخلیه بار ترافیکی از سمت جنوب به شمال یا استان های تهران و البرز به چالوس یک طرفه شده بود.

سروان پژمان لطفی گفت: به علت ترافیک حدود ۶ کیلومتری در نقاطی از آزاد راه تهران - شمال محدوده استان البرز و پل زنگوله و سیاه بیشه کندوان از سمت کرج به چالوس حوالی ساعت ۱۳ امروز اجازه تردد خودروها از تهران و کرج به چالوس داده نشد.

وی تصریح کرد : در زمان حاضر شاهد عادی شدن ترافیک در این محور هستیم و به همین منظور برای برگشت آسان مسافران به مقصد از این محور دقایقی پیش از مرزن آباد چالوس به کرج و تهران یکطرفه شده‌است.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که در فصل های بهار و تابستان به ۵۰ هزار می‌رسد

برچسب ها: چالوس ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.