فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر گفت: در ایام ماه صفر به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج اشکذر مراسم عزاداری در نقاط مختلف شهرستان برگزار شد.

مقیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ایام پایانی ماه صفر و همزمان با شهادت پیامبر (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) مراسم عزاداری به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج اشکذر در نقاط مختلف این شهرستان برگزار شده است.

او بیان کرد: دسته‌های عزاداری عاشقان بقیع با حرکت از میدان بسیج به طرف مسجدالرضا این شهرستان عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار نشان دادند.

مقیمی اظهار داشت: نشست روشنگری بصیرتی و بیان حقیقت ایمان و ارکان دین از سخنان اهل بیت (ع) نیز در ایام عزاداری برگزار شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) گفت: در مجومرد نیز به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج مراسم عزاداری برگزار شده است که با قرائت زیارت عاشورا و حدیث کساء و زیارت امین الله همراه بوده است.

او بیان کرد: گروه جهادی نرجس خاتون نیز در ایام عزاداری آش پخت کردند و بین عزاداران اهل بیت (ع) توزیع کردند.

مقیمی اظهار داشت: به همت گروه جهادی لبخند احسان و فرمانده پایگاه و پایگاه بسیج ۱۲ امام اشکذر نیز شعله زرد پخت شد و بین عزاداران توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.