مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با هدف محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی، امسال در هفته دولت، ۱۵ پروژه‌ی آبرسانی روستایی افتتاح و عملیات اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی در ۵۹ روستای استان اجرا شد.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به قرار گیری در هفته دولت گفت: عملیات آبرسانی و اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی در ۷۴ روستای استان انجام شد که برای اجرای این پروژ‌ها اعتباری بالغ ۲۰۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
عطایی افزود: این پروژه‌ها در قالب حفر و تجهیز چاه، آبرسانی به روستاها، تامین آب شرب و اصلاح و توسعه شبکه توزیع روستایی اجرا شده است.
وی عنوان کرد: آبرسانی به روستای آبچور و تامین آب شرب روستای علی آباد در شهرستان بجنورد، آبرسانی به مجتمع ۸ روستایی زیدرسرانی و روستای بی بهره از جمله پروژه‌های بهره برداری شده در این هفته است.
عطایی در ادامه اظهار داشت: دو روستای حصارچه و روستای گوی نیک در شهرستان رازوجرگلان نیز در هفته دولت از نعمت آب پایدار بهره‌مند شد.
وی در ادامه به رویکرد اصلی این شرکت در راستای آبرسانی پایدار اشاره و تصریح کرد: حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه در روستا‌های نقاب و مفرنقا در شهرستان فاروج و همچنین اجرای خط انتقال، اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه توزیع روستایی به طول ۱۸۱ کیلومتر و در مجموع با اعتبار بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان، از دیگر پروژه‌های روستایی بهره برداری شده در هفته دولت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.