فرمانده انتظامی نهبندان از کشف چهار هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حسین عرب گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی که از قاین به مقصد زاهدان در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، چهار هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق خوشه‌های خرما 

فرمانده انتظامی طبس نیز از شناسایی و دستگیری سارق خوشه‌های خرما در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس حسنی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت خوشه‌های خرما از معابر جلوی منازل، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ عباس‌پور پس از انجام کار اطلاعاتی، تحقیات میدانی و اقدامات پلیسی سارق خوشه های خرما را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضایی نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی طبس با اشاره به این که سارق در بازجویی های پلیس به ۲ فقره سرقت خوشه های خرما از معابر جلوی منازل شهرستان طبس اعتراف کرد گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و با توجه به فروش خرماهای مذکور خسارت آن توسط سارق به مالباختگان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه واحدهای انتظامی این شهرستان از ابتدای شروع فصل برداشت خرما گشت‌زنی هدفمند بیشتری در اطراف باغات کشاورزی داشته اند، از شهروندان و کشاورزان خواست بطور مستمر از محصولات کشاورزی خرما و پسته تا پایان فصل برداشت، سرکشی داشته باشند و ضمن تمهیدات ایمنی لازم برای جلوگیری از سرقت، هرگونه تردد مشکوک را سریع به تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.