
باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمدعلی سجادی - عنایتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: پارسال ۳۵ هزار و ۳۱۵ تماس با مرکز ۱۲۵ در استان گرفته شده است.
او با اشاره به آمار تماسهای واقعی و منجر به مأموریت افزود: از این تعداد تنها ۷ هزار و ۶۳ تماس واقعی بوده که منجر به مأموریت شده است.
بیشتر بخوانید
عنایتی اظهار کرد: ۲۸ هزار و ۲۵۰ تماس از مجموع تماسهای گرفته شده با مرکز ۱۲۵ آتش نشانی مزاحمت و غیرواقعی بوده است که مزاحمت بودن برخی از آنها محرز بوده و اعزامی صورت نگرفته است، اما در برخی موارد منجر به اعزامهایی شده است که نتیجهای در بر نداشته است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند بیان کرد: از مردم خواهش میکنیم از تماسهای بی مورد با آتش نشانی پرهیز کنند، زیرا ممکن است در زمان اشغال خطوط و یا اعزامهای غیرواقعی، مأموریتی واقعی پیش آمده باشد و منجر به حوادث ناگواری شود.