شورای ارزشیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان کشور، مسعود چوبین داور بین المللی و مدرس فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی izsf و همچنین بازیگر سینما و تلویزیون کشور را حائز دریافت گواهینامه درجه چهار هنری دانست.

مسعود چوبین متولد ۱۳۴۰ در ملایر از بازیگران سینمای کشور است که در در ۲۰ سال گذشته برای نقش آفرینی در آثار شاخصی از او دعوت شده است.

نشان هنری مسعود چوبین با بررسی و تایید تنی چند از اساتید هنری در کمیته تخصصی، در آخرین نشست به تصویب رسید و از سوی شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به استناد متمم آئین‌نامه مصوب نشست ۵۶۹ دوازدهم مهر سال ۱۳۸۴ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی این گواهینامه هنری در رشته بازیگری به وی اعطا شد.

شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور وظیفه رسیدگی به درخواست متقاضیان در حوزه دریافت درجه هنری در رشته‌های هنری، نویسندگی و شعر را بر عهده دارد که نتایج ارزیابی پرونده متقاضیان پس از تأیید شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور رسمیت خواهد داشت.

این گواهینامه که به امضای محسن پرویز نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور رسیده است مطابق مصوبات دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم‌تراز با مدارک دانشگاهی در دانشگاه‌های رسمی کشور است و دریافت‌کنندگان درجه هنری، از همه امتیازات مربوط به قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردار خواهند بود.

برچسب ها: هنرمندان ، نویسندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.