مدیرعامل شرکت گاز فارس از افتتاح و بهره برداری طرح‌های توسعه شبکه گازرسانی درسطح استان و ۴ شهرستان با اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

وحید بهفر در تشریح این پروژه‌ها، به بهره برداری از ۴ پروژه گازرسانی شامل شهرستان‌های مرکزی استان و توابع آنها اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستای چاه پهن و منطقه شهید رجایی از توابع شهرستان فسا، روستای کته ازتوابع شهرستان خفر، شهرک احمدیه شهرستان جهرم و روستا‌های دوسیران و اسلام آباد تنگ شیب شهرستان کوهچنار با ارزشی بالغ بر ۲۴۹.۰۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های گازرسانی هستند که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند که با افتتاح این طرح‌ها ۹۹۰ خانوار به شبکه گاز استان متصل و از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند. 

طرح‌های توسعه شبکه گازرسانی در سطح استان پهناور فارس که یکی از خدمات مهم و ارزشمند این شرکت به هم استانی‌هاست، نیز از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری درهفته دولت بوده است که سرپرست شرکت گاز استان درهمین خصوص از افتتاح و اجرای ۲۸۰ کیلومتر شبکه و نصب ۸۷۰۰ فقره انشعاب در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۳۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال از محل منابع ملی خبر داد و خاطر نشان کرد شرکت گاز استان فارس در دوماه نخست امسال نیز حائز کسب رتبه نخست در نصب انشعاب در کشور شده است.

او تصریح کرد: شرکت گاز استان فارس متعهد به گازرسانی به همه مناطق و بخش‌های محروم استان بوده است وآغاز فعالیت گازرسانی از شهر‌ها و روستا‌های هموار و دردسترس‌تر که به خطوط انتقال هم نزدیک‌تر هستند، مانع از گازرسانی به روستا‌های سخت‌گذر و دورتر از مرکز استان با وجود هزینه و نیاز به بودجه بیشتر و اجرای کار دشوارتر، نشده است.

بهفر با اشاره به ضریب نفوذ گاز و خطوط گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان فارس به میزان به ترتیب بیش از ۹۹ و ۹۷ درصد اظهار امیدواری کرد: امسال نیز اندک روستا‌های باقیمانده استان نیز با تلاش کارکنان خدوم شرکت گاز استان یکی پس از دیگری به مدار مصرف گاز طبیعی متصل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس یادآور شد: مجموعه تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمت بی‌وقفه کارکنان شرکت گاز در خدمت‌رسانی صادقانه به هم استانی‌ها در پهنه فارس در تمام ایام سال، موجب شد این استان به عنوان استان سبز کشور به لحاظ گازرسانی مبدل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار