شهرک صنعتی شماره یک زرند مجهز به تجهیرات آتش نشانی شد.

 

عبدالحسین همتی نماینده زرند و کوهبنان گفت: با همکاری مجموعه شهرک‌های صنعتی شخص مدیر عامل شهرک های صنعتی استان آقای دکتر میجانی احداث ایستگاه آتش نشانی  و  ماشین آتش‌نشانی  به شهرک صنعتی شماره ۱ با هزینه ای  بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ایجاد شد.

وی افزود: این ایستگاه می تواند هم برای شهرستان و صنایع و معادن و هم اطراف شهر کاربرد مفیدی داشته باشد.

وی بیان کرد: برق مورد نیاز شهرک صنعتی شماره۲ زرند نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در حال راه اندازی است .

همتی با اشاره به ایجاد اشتغال شهرک صنعتی شماره ۲ می‌تواند برای بیش از هزار نفر شغل ایجاد کند‌ افزود: زمینی به مساحت سی هکتار نیز برای پنل‌های خورشیدی در نظر گرفته شده که با توجه به کمبود برق که در شهرستان  و کشور وجود دارد و باعث شده خسارت زیادی به کشاورزی و صنایع وارده شود با آماده سازی زیرساخت‌ها و راه اندازی  پنل‌های خورشیدی تا میزان زیادی از خسارت به کشاورزی و صنایع شهرستان زرندجلوگیری کند.

میجانی مدیر عامل شهرک های صنعتی استان گفت: خوشبختانه با پیگیری دکتر همتی ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی شماره ۱ زرند همراه با ماشین آلات و تجهیزات خریداری، راه اندازی و در اختیار صنعت گران قرار گرفت.

وی افزود: در مواقع بحرانی این ایستگاه میتواند کمک شایانی به مردم شهرستان داشته باشد که کار بسیار ارزشمندی است که انجام شده .

وی اشاره کرد؛ در شهرک صنعتی شماره یک  مشکل خاموشی روشنایی معابر  وجود داشته تا سه ماه آینده روشن خواهد شد.
وی تصریح کرد: با کمک مدیران ارشد استان بعد از گذشت ۱۰ الی ۱۵ سال  امکان واگذاری زمین وجود نداشت خوشبختانه واگذاری در حال انجام است و کارخانه ماشین آلات سنگین  در این  تشریفات  اداری  و قرادادهای منعقد شود و تجهیزات و ماشین آلات  در گمرک است و در این شهرک مستقر می‌شود موضوع بسیار مهمی است.

وی ادامه داد:ایجاد نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در این شهرک احداث می شود که با پیگیری‌های دکتر همتی نماینده زرند در سرتاسر استان اتفاق می افتد  در این شهرک زمینی برای نیروگاه خورشیدی آماده شده است برای بومی شهرستان و استان می توانند سرمایه گذاری کنند.

برچسب ها: شهرک ، تجهیزات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.