مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۳۱۴ پرونده تخلف از ابتدای امسال تاکنون به ارزش ۳۶ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برای نانوایی‌های این شهر تشکیل و واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

محسن صیادی گفت: در این مدت ۳۳ هزار و ۵۰ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌های شهر مشهد توسط بازرسان اصناف با مشارکت دستگاه‌های نظارتی دیگر به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: روز گذشته ۲ نانوایی متخلف در گشت مشترک بازرسی در مشهد به دلیل گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعطیلی غیرمجاز پلمب شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: نانواهای این شهر موظف به نصب بنر هم‌شکل در واحد صنفی خود و ارائه توضیحات لازم در خصوص نحوه فعالیت خود، عدم فروش نان کنجدی هستند، ضمن اینکه نانوایی ها تحت هیچ شرایطی نمی توانند از دستگاه pos متفرقه به غیر از دستگاه "نانینو" استفاده کنند.

صیادی همچنین از پلمب ۲ واحد سوپرمارکت و یک واحد کافی شاپ در گشت مشترک بازرسان اصناف مشهد با سایر دستگاه‌های نظارتی در روز گذشته خبر داد و گفت: عمده تخلفات این واحدهای صنفی، گرانفروشی، عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی و درج قیمت بوده است.

وی اظهار کرد: اولویت گروههای بازرسی و نظارت، با توجه به حضور میلیونی زائران در مشهد مقدس به ویژه حرم امام رضا(ع) و اطراف آن، نظارتها بر عرضه کالا و خدمات در خیابانهای منتهی به حرم مطهر رضوی است و با متخلفان برخورد قاطع انجام می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.