رئیس اداره نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد، گفت: در راستای بازرسی از نانوایی‌های پرریسک در سطح شهر این بار یک نانوایی با کارت‌های هدیه و فروش آرد خارج از شبکه کشف شد.

علی اکبر نصری سرآسیا رئیس اداره نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد گفت: با پیگیری‌های نانوایی‌های پر ریسک بر اساس نحوه عملکرد نانوا در سامانه نانینو و در بازرسی از واحد صنفی نانوایی نیمه یارانه‌ای واقع در خیابان حسینی محراب، تعداد ۶۵ کارت بانکی کشف شد.

او افزود: تعداد ۴۰ کارت از کارت‌های بانکی کشف شده، کارت هدیه بود که از یک بانک اخذ شده بود که مراتب در دستور بررسی قرار گرفت تا میزان عملکرد کارت‌های بانکی کشف شده مشخص و به عنوان عرضه خارج از شبکه آرد از واحد صنفی، گزارش بازرسی تنظیم و به تعزیرات حکومتی جهت صدور رای قانونی ارجاع شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: ضمنا پرونده این گونه متصدیان جهت احقاق حق دولتی که هر شب به عنوان پاداش تشویقی پخت نان بر اساس عملکرد فروش نان برای متصدیان واحد نانوایی از سوی دولت پرداخت می‌شود به دادستانی نیز ارسال می‌شود.

نصری سرآسیا بیان کرد: جهت برگشت مبالغ دریافتی ضمنا از سهمیه نانوایی‌های متخلفی که اصرار بر تخلف دارند برابر مصوبات با توجه به اضافه بودن آردی که باید تبدیل به نان و به مردم منطقه عرضه شود، ولی عرضه نشد واحتمالا در بازار آزاد با قیمت بالاتری بفروش رسیده است از سهمیه واحد صنفی کسر می‌شود.

او تصریح کرد: متصدیان نانوایی باید خود بر کار کارگران واحد صنفی نظارت داشته باشند و حضور متصدی یا مباشر آن در واحد صنفی الزامی است و عدم حضور در واحد تخلف محسوب می‌شود و بدانند که بی‌کیفیتی و تخلفات مکرر باعث کسر سهمیه آرد واحد‌های صنفی می‌شود و به‌شدت برخورد لازم صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار