امام جمعه سنندج گفت: مهار گرانی و رشد اقتصادی در گرو مدیریت و دلسوزی برای جامعه و دانش و آگاهی و بهره‌گیری از روش‌های نوین و عدالت‌خواهی است.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد:امروز مسئولان باید با تمام توان در مسیر رفع مشکلات مردم به ویژه تنگناهای اقتصادی و مهار تورم تلاش و جدیت داشته باشند.

امام جمعه سنندج افزود: مهار گرانی و رشد اقتصادی در گرو مدیریت و دلسوزی برای جامعه و دانش و آگاهی و بهره‌گیری از روش‌های نوین و عدالت‌خواهی است.

وی با تاکید بر اینکه وسعه کردستان در گرو استفاده درست از ظرفیت معادن و مرز است، گفت: در صورتیکه چند درصد از درآمد معادن طلای قروه و سقز و مرز باشماق، برای توسعه کردستان استفاده شود، خیلی از مشکلات استان رفع می‌شود.

خطیب جمعه سنندج بر لزوم خدمت گزاری خالصانه مسئولان به مردم تاکید و اضافه کرد: رئیس جمهور وعده‌های بسیار خوبی داده که در صورت تحقق، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

ماموستا رستمی به جان باختن پنج نفر در حادثه رانندگی چند روز گذشته در محور سنندج- دیواندره اشاره کرد و از مسئولان دستگاه‌های متولی خواست نقاط حادثه‌خیز را برطرف کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.