معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: همزمان با هفته دولت ۲۶ پروژه با اعتبار۸۰ میلیارد تومان در شهرستان خاتم به بهره برداری رسید.

پارساییان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: همزمان با هفته دولت در شهرستان خاتم۲۶ پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، ورزشی، کشاورزی و صنعتی به بهره برداری رسید.

وی افزود: مهمترین و شاخص‌ترین پروژه‌ها بهره برداری در حوزه آموزشی زمین چمن مصنوعی مدرسه امام حسین با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، مدرسه امیر کبیربا اعتباریک میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان و شهرداری با اعتبار ۸۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 او بیان کرد: طرح توسعه دوکلاسه و نماز خانه دبستان حافظ در روستای بختیاری با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و طرح توسعه دوکلاسه مدرسه مدنی بخش چاهک با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

پارساییان گفت: در حوزه کشاورزی کارگاه بسته بندی خشکبار و میوه‌های آجیلی با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومان و تولید سالیانه ۱۲۰۰تن با اشتغال ۱۴ نفر به بهره برداری رسید.

پارساییان ادامه داد: در حوزه عمرانی بوستان امیر با اعتبار ۷ میلیارد تومان و جداسازی آب فضای سبز با اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

او گفت: بلوار شهید رئیسی بخش چاهک به طول یک کیلومتر و اعتبار ۱۲ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 پارساییان بیان کرد: کلنگ احداث پارک بانوان در مساحت ۲۴ هزار و ۸۶۱متر مربع و با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد و مقرر گردید ظرف یکسال آینده به بهره برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.