رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به شباهت‌های رفتاری شهیدان رجایی و رئیسی گفت: شهیدان رجایی و رئیسی مدل اصلی مدیریت اسلامی را پیاده سازی کردند.

سید مرتضی بختیاری پیش از ظهر پنجشنبه در همایش گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در مصلی بزرگ رشت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی طلایی مدیریت دینی، جهادی و الهی هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت به ویژه آیت الله رئیسی اضافه کرد: شهید جمهور رهروی واقعی شهیدان رجایی و باهنر بود.

بختیاری با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید برای انقلاب اسلامی بیان کرد: گیلان در حوزه تقدیم شهدای کارمند اسوه و الگو است.

وی با اشاره به حملات ناجوانمردانه دشمن علیه نظام اسلامی افزود: یکی از اصول مهم انقلاب اسلامی مردم محوری بود و همین امر منجر به دوام و قوام انقلاب اسلامی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه مردم ستون و زیربنای اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی با مردم پایه بودن نهضت امام خمینی (ره) ساقط شد.

بختیاری با اشاره به رأی آری مردم به جمهوری اسلامی اضافه کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی مبتنی بر معارف و مفاهیم اسلامی است.

وی با اشاره به نقش محوری مردم در ابعاد مختلف افزود: تمام تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های مهم در کشور با رأی و نظر مردم صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه دشمن از نظام اسلامی سیلی محکمی خورده است، گفت: هیچ کجای دنیا همانند ایران اسلامی دموکراسی واقعی اجرا و پیاده سازی نمی‌شود و این مهم را می‌توان در ابعاد مختلف مورد واکاوی قرار داد.

بختیاری با بیان اینکه منافع استکبار با انقلاب اسلامی در ایران برچیده شد، اضافه کرد نظام اسلامی با رأی بالای مردم سیلی محکمی به استکبار جهانی زد و همین مساله سبب شد تا دشمن دست از تخریب و کینه توزی علیه این نظام بر ندارد.

وی با اشاره به توفیقات محور مقاومت و انقلاب اسلامی افزود: استقامت و پایداری رمز موفقیت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به شباهت‌های رفتاری شهیدان رجایی و رئیسی بیان کرد: شهیدان رجایی و رئیسی مدل اصلی مدیریت اسلامی را پیاده سازی کردند.

منبع: مهر

 

برچسب ها: شهید ، رجائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.