به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ۴۰ میلیارد ریال طرح عمرانی روستایی امروز چهارشنبه در روستا‌های بخش مرکزی قصرشیرین با حضور مسوولان به بهره‌برداری رسید.

مراد باباخانی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این طرح‌ها شامل احداث آسفالت پنج هزار متر مربع در روستای فتاح بگ، ترمیم آسفالت معابر شهر خسروی، آسفالت معابر روستای آقابرابر به طور چهار هزار متر مربع، اجرای ۴۰۰ متر مربع جدول گذاری و لکه گیری معابرروستای سید ایاز و جدول گذاری و پیاده رو سازی روستای سید خلیل به طول ۴۰۰ متر مربع بیان کرد.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان عملکرد و خدمات نظام و دولت است، افزود: در مجموع برای اجرای این طرح‌ها ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دهیاری‌ها هزینه شده و آسفالت روستا‌ها نیز از محل قیر رایگان تامین شده است.

او ادامه داد: این طرح علاوه بر عمران و آبادانی روستاها، باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر نیز می‌شود ضمن اینکه بیش از ۸۰ درصد روستا‌های شهرستان از طرح هادی و آسفالت برخوردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.