سرلشکر سلامی کسب موفقیت در کسب ۵ مدال طلا و رتبه نخست جهانی در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک را به دانش آموزان سخت کوش تبریک گفت.

سرلشکر سلامی کسب موفقیت در کسب ۵ مدال طلا و رتبه نخست جهانی در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک را به دانش آموزان سخت کوش تبریک گفت و آنرا نشان از ظرفیت‌های متراکم نیروی انسانی مستعد در ایران اسلامی برشمرد و این موفقیت امید آفرین جوانان را در تیم المپیاد نجوم یکی از ارکان اصلی علم نافع و تأثیرگذار دانست.

بسم‌الله الرحمن الرحیم 
وَ هُوَ الَّذِی جَعَلَ لَکُمُ النُّجُومَ لِتَهْتَدُوا بِها فِی ظُلُماتِ الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ قَدْ فَصَّلْنَا الْآیاتِ لِقَوْمٍ یَعْلَمُونَ «انعام. آیه. ۹۷»

موفقیت تحسین برانگیز، تیم المپیاد نجوم و دستاورد درخشان آنان در کسب ۵ مدال طلا و رتبه نخست جهانی، در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک، نشان از ظرفیت‌های متراکم نیروی انسانی مستعد در ایران اسلامی داشته و موجب خرسندی آحاد ملت گردید.

انبساط در علم و جسم یک فضیلت برجسته در دیدگاه الهی است؛ بر همین اساس درخشش مسرت بخش و امیدآفرین جوانان عزیز در تیم المپیاد نجوم یکی از ارکان اصلی علم نافع و تأثیرگذار محسوب می‌شود.

اینجانب کسب این موفقیت و درخشش قابل توجه را به دانش‌آموزان سخت کوش، مربیان زحمتکش، همراهان و حامیان و خانواده عزیز آنان و جامعه بزرگ معلمان و دانش‌آموزان فرهیخته ایران اسلامی تبریک گفته و برای این سرمایه‌های انسانی و علمی گرانبها و ارزشمند، سلامتی و سربلندی در تمامی عرصه‌های علمی و فرهنگی آرزومندم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار