مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت که شناخت عالمانه نسبت به تحولات در کنار تجربیات ارزشمند عراقچی، سرمایه‌ای قابل اتکا برای تحقق اهداف دستگاه دیپلماسی کشور است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در پیامی انتخاب عباس عراقچی به عنوان وزیر امور خارجه را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر یحیی صفوی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر سید عباس عراقچی وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
 
سلام علیکم
 
با ابراز خرسندی، حسن انتخاب ریاست محترم جمهوری و رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جنابعالی برای سمت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
شناخت عالمانه و نگاه عمیق نسبت به تغییر و تحولات محیط ملی، منطقه‌ای و بین المللی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در هندسه نظم جدید جهانی در کنار تجربیات ارزشمند و سوابق درخشان جنابعالی در سطوح مختلف وزارت امور خارجه، سرمایه‌ای قابل اتکا و مطمئن برای تحقق اهداف دستگاه دیپلماسی کشور در دولت چهاردهم از جمله تقویت سیاست همسایگی، نگاه به آسیا و قدرت‌های نوظهور، ترمیم روابط با کشور‌های اروپایی بر اساس سنجش تغییر رویکرد آنها و همچنین موفقیت در مذاکرات لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران خواهد بود.
 
موفقیت و سربلندی آن استاد ارجمند در این سنگر خطیر و حساس تحت عنایات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی‌فرجه‌الشریف) و پیروی از تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار