رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار شکارچی متخلف بزغاله کوهی در گردنه بیژن و منطقه حفاظت شده دنا دستگیر شدند.

هادی سینایی رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حالی که خبر مجروح شدن محیط بان دنا ساعاتی پیش رسانه‌ای شد، گروهی از متخلفان در گردنه بیژن از فرصت استفاده کردند و بزغاله کوهی را شکار کردند که با هوشیاری محیط بانان در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.

وی بیان کرد: فرصت طلبان با گمان اینکه نیرو‌های محیط زیست درگیر انتقال محیط بان مجروح هستند، در گردنه بیژن اقدام به شکار بزغاله کوهی کردند.

این مسوول تصریح کرد:محیط بانان باتجربه دنا که می‌دانستند ممکن است عده‌ای از شرایط پیش آمده سوء استفاده کنند، با هوشیار کامل همه منطقه را زیر نظر داشتند.

وی افزود: این شکارچیان در گردنه بیژن با یک شلیک، بزغاله را از پای در آوردند.

وی بیان کرد: تعدادی از محیط بان سخت کوش به سرعت به محل اعزام و موفق شدند متخلفان را به همراه لاشه بزغاله شکارشده دستگیر و اعمال قانون کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: متخلفان بدانند که محیط بانان دنا هوشیارتر از همیشه اجازه دست درازی به حیات وحش این منطقه را به سودجویان نمی‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.