مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی،گفت: هفته دولت ۸۵ پروژه گازرسانی روستایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

[In reply to شرکت گاز آذربایجان غربی]همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد؛
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته دولت در گفتگو با خبرنگاران از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲۱ پروژه گازرسانی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: به  همین مناسبت ۸۵ پروژه گازرسانی روستایی با صرف اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

علیرضا شیخی افزود: با بهره‌مندی این روستا‌ها از نعمت گاز، ۹۸۲۷ خانوار روستایی از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این روستا‌ها شامل ۱۲ شهرستان خواهد بود، گفت: ۴۹ روستا از این تعداد مربوط به ارومیه، ۸ روستای سلماس، ۶ روستای چایپاره، ۵ روستای بوکان، ۴ روستای نقده و مابقی نیز مربوط به شهرستان‌های: مهاباد، شاهین‌دژ، میرآباد، سردشت، اشنویه، پیرانشهر و ماکو است.

شیخی در ادامه با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت عملیات گازرسانی به ۳۶ روستا نیز آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از طرح ها یک هزار و ۴۹۵ خانوار روستایی از مزایای آنها بهرمند خواهد بود.

به گفته وی، برای اجرای این پروژه‌ها، یک هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۳۱ مورد از این روستا‌ها مربوط به محور‌های اسلام آباد و بیتوش سردشت است، افزود: ۵ روستا نیز مربوط به محور نوآباد شهرستان میرآباد است.

شیخی ادامه داد: با بهره‌برداری از پروژه‌های گاز در هفته دولت درصد بهره‌مندی خاتوار روستایی از نعمت گاز در استان به ۸۶ درصد رسید، و در صورت اتمام پروژه‌های در دست اجرا تا پایان سال‌جاری، میزان برخورداری خانوار آذربایجان‌غربی از گاز به بیش از ۹۰ درصد خواهد رسید.

وی میانگین کشوری خانوار روستایی بهره‌مند از گاز را ۸۶ درصد اعلام کرد و گفت: با اجرای پروژه‌های در دست اجرای فعلی، در پایان امسال ما از میانگین کشوری عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در صورت اتمام همه پروژه‌های گازرسانی روستایی، ۹۷ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.