با رفع مشکلات پیش روی مجتمع دامی دوقلات شهرستان فیروزآباد از تعطیلی این واحد تولیدی با اشتغالزایی ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم جلوگیری شد.

کاظم اکرمی بازرس کل استان فارس در این رابطه به شکایت مدیرعامل مجتمع دامی دوقلات شهرستان فیروزآباد با حضور در بازرسی استان و طرح موضوعاتی از جمله توقف حفر کانال و لوله گذاری برای گازرسانی علیرغم پیشرفت حدود ۷٠ درصدی اشاره کرد و گفت: بازرسی استان فارس با همکاری دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به طرح موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتی اقدام کردند.

او ادامه داد: پس از بررسی‌ها مشخص شد که شرکت گاز استان دو سال قبل نسبت به حفر کانال و لوله گذاری برای گازرسانی به مجتمع دامی دوقلات شهرستان فیروزآباد فارس اقدام کرده؛ اما در حالیکه تمامی اقلام مورد نیاز جهت شبکه گذاری اعم از لوله گاز و تجهیزات موردنیاز کار در مجموعه دامداری موجود بوده، ادامه کار متوقف شده است.

بازرس کل استان فارس بیان کرد: توقف لوله گذاری گاز موجبات تخریب آسفالت، اختلال در رفت وآمد، احتمال خطرات جانی و مالی برای عابرین را افزایش داده و حتی مانع فعالیت مناسب دامداران و خرید علوفه و حمل آن به انبار شده بود.

اکرمی با اشاره به مکاتبات انجام شده با شرکت گاز استان فارس تاکید کرد: در نهایت با ورود و پیگیری بازرسی استان و سایر دستگاه‌های ذیربط مشکل مربوط به این مجتمع دامی مرتفع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار