رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت:هم اکنون پنج ورزشکار در اردوی تیم ملی حضور دارند که سه نفر آنها زنجانی هستند.

نرگس رمضانی رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: اردوی تیم ملی سپک تاکرا به میزبانی استان زنجان در سالن ۶ هزار نفری انقلاب شهر زنجان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این اردو،‌ آخرین مرحله از تمرینات ملی پوشان در بخش هوپ تاکرا جهت اعزام به مسابقات جهانی تایلند است که از یکم شهریور آغاز شده است و تا هشتم شهریور به میزبانی هیات انجمن های ورزشی استان ادامه می یابد.

رمضانی با اشاره به سه ورزشکار زنجانی حاضر در این اردو،‌ اضافه کرد: حسین مشک بار و مرتضی مقدم به عنوان ورزشکار و وحید ملکی به عنوان سرمربی هوپ تاکرا از استان زنجان در این اردو حضور دارند.

این مسوول ورزشی ادامه داد: با توجه به شرایط خوب ورزشکاران کشور در رشته هوپ تاکرا امیدواریم شاهد درخشش آنها در این رقابت ها باشیم.

وی با بیان اینکه این اردوی آخر تیم ملی سپک تاکرای برای اعزام به مسابقات جهانی است،‌ خاطر نشان کرد: ملی پوشان پس از پایان اردو به سرعت به کشور تایلند اعزام می شوند.

رمضانی خاطر نشان کرد: اردوی قبلی تیم ملی نیز در دهه آخر مرداد سال جاری در زنجان برگزار شد.

سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که به‌جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود، این بازی از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیاست و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی محبوبیت زیادی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.