به مناسبت هفته دولت، ۶۳ طرح عمرانی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در فهرج به بهره برداری رسید.

با حضور امام جمعه فهرج، فرماندار این شهرستان، بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فهرج و جمعی دیگر از مسؤلان ۶۳ طرح عمرانی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها، گفت: امروز ۱۱ هزار متر مربع از معابر روستای یوسف آباد پایین با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید. 

وی افزود: اعتبار این طرح از محل اعتبارات دهیاری و قیر مشارکتی بنیاد مسکن تامین شده است.

سعید نیا تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته، دو مرحله آسفالت در این روستا انجام شده است که جا دارد از تلاش‌های اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا تشکر کنم.

همچنین امروز پارک مادر روستای یوسف آباد زیرافراز به مساحت یک هزار و ۳۰۰متر مربع افتتاح شد.

طرفدار، بخشدار مرکزی در حاشیه این آیین گفت: این پارک با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری به بهره برداری رسیده است. 


وی افزود: نیاز بخش مرکزی به فضا‌های سبز محسوس است و این مهم در سال ۱۴۰۳ در برنامه دهیاران بخش مرکزی قرار گرفته است.

در ادامه این طرح‌ها، به گفته حسین سعیدنیا فرماندار فهرج، امروز ۶۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی با دریافت تسهیلات کمک بلاعوض به مبلغ ۴۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین به گفته حمید وحیدزاده رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی فهرج، امروز خانه خلاق صنایع دستی با اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به بهره برداری رسید.

وی افزود: خانه خلاق صنایع دستی، مرکزی برای حمایت صنعتگران در امر فراهم کردن شرایط بازاریابی، فروش، بسته بندی، آموزش و شرکت صنعتگران در نمایشگاه‌های داخلی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار