سه مادر زندانی یزدی با کمک سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی نیکوکاران به مناسبت اربعین حسینی از زندان آزاد شدند.

در راستای اجرای پویش ” قدم قدم تا آزادی” چند جامانده از سفر کربلا، با حضور در ستاد دیه استان یزد و پرداخت مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان، بدهی سه مادر زندانی که به دلیل جرائم غیر عمد در زندان به سر میبردند، این مددجویان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

در پی تداوم کمک های نیکوکاران و هیئت های یزدی در ایام ماه صفر، ستاد دیه استان یزد در روزهای منتهی به اربعین حسینی میزبان افرادی بود که بنا به دلایلی و مشکلاتی از سفر به کربلا جامانده بودند و تصمیم داشتند تا در این ایام با اهدای نذورات خود زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کنند.

نیکوکاری که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در این خصوص گفت: هر ساله در چنین ایامی به همراه خانواده خود اقدام به پیاده روی اربعین و زیارت امام حسین (ع) میکردیم که در سال جاری به دلیل بیماری خود نتوانستم به این سفر مشرف شوم، اما تصمیم گرفتم و نذری کردم که امسال یک زندانی غیر عمد را از زندان آزاد کنم و انشالله در سال آینده بتوانم به این سفر روحانی بروم.

بانوی دیگری که او نیز تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت با اهدا مبلغ مورد نظر خود در این خصوص گفت: فرزندم چند سالی است که به دلیل تحصیل خارج از کشور زندگی میکند و این مبلغ توسط وی جهت نذری که هر ساله در اربعین حسینی دارد به ستاد دیه استان اهدا شده و امیدوارم تا همیشه فرزندم سلامت و در زندگی خود موفق باشد.

این موارد تنها قطره هایی از دریای معرفت ناب نیکوکارانی است که همانند ماه محرم در ایام ماه صفر و اربعین نیز ستاد دیه استان یزد را تنها نگذاشته و با کمک خود زمینه آزادی سه مادر در بند را فراهم کردند.

از اول امسال تا دوم مرداد ماه ۶۱ زندانی از زندان های استان یزد آزاد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.