مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد از آغاز واگذاری هزار و ۷۸۵ واحد مسکونی و زمین به متقاضیان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

علیرضا نادریان زاده گفت: در هفته دولت هزار و ۱۸۵ واحد و قطعه زمین در شهر و ۶۰۰ واحد در روستا از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: ۶۰ واحد در تفت و ۴۰ واحد در شاهدیه به صورت تکمیلی، ۱۸۵ واحد به صورت مسکن تدریجی و سفت کاری و ۹۰۰ قطعه زمین در بافق، میبد، اردکان و نیر تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره اقدامات انجام گرفته در این حوزه از سوی دولت سیزدهم اظهار داشت: ۱۷۰ هزار نفر در استان یزد برای مسکن نهضت ملی ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی را در شهرستان‌ها در اختیار داریم که به ۲ روش بنیادساخت و گروهی ساخت انجام می‌گیرد؛ ۶ هزار واحد بنیادساخت در دست اقدام داریم که هزار و ۲۰۰ واحد قبل از هفته دولت تحویل داده شده و ۲۸۵ واحد در هفته دولت تحویل داده خواهد شد.

نادریان زاده درباره طرح‌های گروهی ساخت هم گفت: زمین‌ها طراحی شده و آب و گاز و برق به سایت‌های اختصاص می‌یابد و زمین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که در این شیوه هم ۱۱ هزار واحد برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که ۲ هزار و ۴۰۰ قطعه تا قبل از هفته دولت واگذار شد و ۹۰۰ قطعه هم در این هفته تحویل داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.