سربازان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به یکی از مساجد شمال غزه، به قرآن‌های موجود در مسجد اهانت کردند.

 شبکه خبری «الجزیره» قطر تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های سربازان ارتش رژیم صهیونیستی و پهپاد‌های آنها را که حاکی از اقدامات متجاوزانه این اشغالگران در داخل مسجد بود، منتشر کرد.

این ویدیو‌ها نشان دادند که نیرو‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی به مسجد «بنی صالح» در شمال غزه یورش برده و تمامی نسخه‌های قرآن موجود در آن را آتش زدند.این نیرو‌ها همینطور با یورش به مسجد بزرگ شهر خان‌یونس که ۹۶ سال قدمت داشته و یکی از قدیمی‌ترین مساجد نوار غزه است، آن را منفجر کردند.

تصاویر حاکی از این است که رژیم صهیونیستی در طول ۱۱ ماه حملات خود به نوار غزه، تمامی مساجد آن را هدف قرار داده و یا آنها را بمباران کرده و یا منفجر کرده است.

پیشتر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد تاریخی «العمری» واقع در بخش قدیمی شهر غزه را که یکی از قدیمی‌ترین مساجد جهان بود، ویران کردند.

طبق اعلام دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته ۶۰۹ مسجد را به شکل کامل ویران کرده و به ۲۱۱ مسجد دیگر آسیب وارد کرده است.

همچنین در چارچوب جنگ علنی که این رژیم اشغالگر علیه عبادتگاه‌ها آغاز کرده، سه کلیسا در غزه ویران شده‌اند که از جمله آنها کلیسای «سنت پرفیریوس»، سومین کلیسای قدیمی جهان بود.

رژیم اشغالگر صهیونیستی در این زمینه تنها به تخریب مساجد نیز اکتفا نکرده بلکه مساجد را در حالی که نمازگزاران در آنها حضور دارند، بمباران می‌کند، همانند کشتاری که نوامبر گذشته در مسجد «احیاء السنة» در محله الزیتون رقم زد و نیز جنایتی که ماه گذشته میلادی در نمازخانه مسجد «الابیض» واقع در اردوگاه الشاطئ مرتکب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
ان شاءالله قران نابودشون میکنه
Iran (Islamic Republic of)
توحید
۱۱:۲۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
ایران باید با شدیدترین حمله دندان شکن جواب اسرائیل کودک کش را بدهد...مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار