سازمان تجارت دریایی انگلیس از وقوع ۳ آتش سوزی در عرشه یک نفتکش با پرچم یونان در دریای سرخ خبر داد و گفت این کشتی همچنان در شعله‌های آتش می‌سوزد.

به گزارش بامداد شنبه الجزیره، در بیانیه سازمان تجارت دریایی انگلیس، آمده است: این کشتی پس از آنکه روز گذشته (جمعه) هدف حمله نیرو‌های مسلح یمن قرار گرفت مجبور به تخلیه خدمه خود شد و اکنون در شعله‌های آتش در حال سوختن است.

نیرو‌های مسلح یمن پیش‌تر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که کشتی نفتی «SOUNION» متعلق به شرکتی که با دشمن صهیونیستی همکاری دارد، در دریای سرخ هدف حمله نیرو‌های مسلح یمن قرار گرفت. این کشتی در حال غرق شدن است.

ارتش یمن همچنین ساعتی پیش تصاویر حمله به کشتی یونانی SOUNION را که به علت نادیده گرفتن قانون ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی در دریای سرخ هدف قرار گرفته بود را منتشر کرد.

ارتش یمن روز جمعه بار دیگر نسبت به نادیده گرفتن قانون ممنوعیت تردد به بنادر فلسطین اشغالی هشدار داد و اعلام کرد کشتی‌ها و شرکت‌هایی که این قانون را نقض کنند با ضربات دردناک تری روبرو خواهند شد.

نیرو‌های مسلح یمن همچنین ازهمه کشتی‌های عبور کننده از دریای سرخ، خلیج عدن و اقیانوس هند خواست از دستکاری اطلاعات و سامانه‌های راهبری خود خودداری کنند تا از سوی نیرو‌های مسلح یمن مورد شک قرار نگیرند.

نیرو‌های مسلح یمن با بیان اینکه تا زمان توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه به عملیات‌های خود ادامه می‌دهد، از شرکت‌هایی که به قانون ممنوعیت رفت و آمد به بنادر فلسطین اشغالی احترام می‌گذارند تشکر کرد.

برچسب ها: یمن ، دریای سرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
با توکل بر خدا ادامه بدین تا این رژیم خون خوار تحت فشار شدید قرار بگیره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
آلودگی محیط زیستش پای کیه اطلاعاتی شفاف از میزان خسارتهای مختلف اعلام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
تو به اینش کاری نداشته باش .ما یعنی ملت اهل دین و قرآن از هرچیزی که جلوی این رژیم سفاک رو بگیره حمایت می‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
به امید نابودی رژیم اشغالگر کودک کش تروریستی اسرائیل،
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
بسوزد فدای سرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
کشتی یونانی و جاذبه گردشگری! کشورها باید از یمن ممنون باشند که به صنعت توریسم کمک می کند:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
اقای ناشناس ، میخوای پاشو برو با عنوان جعلی گردشگری و دستکاری سامانه های معرفیت ، برای اسراییل سوخت و آذوقه ببر ، بعد یمن از خجالتت دربیاد . ما هم برات فاتحه می خونیم و ثوابش رو به یمنی ها شیر مرد هدیه می کنیم.
آخرین اخبار