رئیس جمهور در پیامی درگذشت خیر نیک‌اندیش زنده‌یاد سلیمی آشتیانی را به خانواده آن مرحوم و اعضای جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور تسلیت گفت.

مسعود پزشکیان در پیامی با تسلیت درگذشت خیر نیک‌اندیش زنده‌یاد «سلیمی آشتیانی» تصریح کرد: بدون تردید خدمات ارزشمند این انسان متعهد و نیکوکار در عرصه‌های مختلف به ویژه در امر مدرسه‌سازی برای برقرای عدالت آموزشی، نکویادگاری جاویدان برای ایران عزیز و باقیات صالحات ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت انسانی وارسته و خیری نیک‌اندیش زنده‌یاد سلیمی آشتیانی موجب تاسف و تالم فراوان اینجانب شد.

بدون تردید خدمات ارزشمند این انسان متعهد و نیکوکار در عرصه‌های مختلف به ویژه در امر مدرسه‌سازی برای برقرای عدالت آموزشی، نکویادگاری جاویدان برای ایران عزیز و باقیات صالحات ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.

اینجانب ضایعه درگذشت این خیر بزرگوار را به خانواده آن مرحوم و اعضای جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

هاشم سلیمی‌آشتیانی، خیر خوشنام تهرانی و از ببنیانگذاران جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و مجمع خیرین سلامت کشور، مجمع خیرین کشور، جامعه خیرین حامی معلولان کشور، جامعه خیرین مسجدساز کشور، انجمن خیرین مسکن‌ساز ایران و بسیاری از تشکل‌ها و محافل خیری در ایران، صبح امروز دوم شهریور  به دلیل ابتلا به سرطان خون در ۶۶سالگی در بیمارستان شریعتی تهران درگذشت.

سلیمی‌آشتیانی از جمله چهره‌های ماندگار خیرین است که از دهه ۱۳۷۰ شمسی نسبت به سازماندهی و ساماندهی فعالیت‌های خیری اقدام کردند و با ایجاد جوامع خیری تخصصی، ضمن یاری‌رساندن به دولت در بحث رفع کمبود‌ها و مشکلات سخت‌افزاری، تلاشی مشاعف برای رفع محرومیت از جامعه کم‌برخوردار کشور داشتند.

مرحوم سلیمی‌آشتیانی علاوه بر حضور مؤثر و مستمر در حوزه خیرین سلامت کشور و تجهیز و بازسازی بیمارستان‌های مختلف، بیش از ۲۰ باب مدرسه خیری را احداث و اهدا کرد و در ساخت بیش از ۲۰۰ مدرسه خیری نقش اساسی و اصلی را به‌عهده گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
خدا روحش شاد مرد خیریه نیکوکار
۲۰مدرسه ساخته ۲۰۰ مدرسه همیاری ساخته
آخرین اخبار