رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از افتتاح ۶۱ پروژه در حوزه کشاورزی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۹۴۸ میلیار ریال در هفته دولت خبر داد.

پیمان اسکندری در خصوص افتتاح پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی در حوزه‌های مختلف در هفته‌ی دولت سال جاری افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۹۴۸ میلیارد ریال اجرا شده‌اند که نویدبخش رونق و توسعه در این بخش حیاتی هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در ادامه در خصوص توزیع پروژه‌ها اظهار داشت: در بخش آب و خاک ۲۹ پروژه، در بخش باغبانی و گلخانه ۷ پروژه، در بخش تعاون روستایی ۷ پروژه، در بخش تولیدات دامی ۵ پروژه، در بخش شیلات شیلات و آبزیان ۴ پروژه، و در بخش صنایع کشاورزی ۹ پروژه، به بهره برداری خواهند رسید. 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال پروژه‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی ادامه داد: یکی دیگر از دستاورد‌های مهم این پروژه‌ها، ایجاد  یک هزار و ۲۷ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم است که این امر به بهبود وضعیت اشتغال در منطقه و افزایش سطح معیشت روستائیان کمک شایانی خواهد کرد.

 وی توسعه پایدار، افزایش تولید و توسعه‌ی روستایی را از دیگر نتایج حاصل از افتتاح پروژه‌های کشاورزی دانست و ابراز امیدواری کرد: با بهبود زیر ساخت‌ها و فناوری‌های جدید، تولید محصولات کشاورزی در استان افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.