مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری کارگاه ساخت مستند پرتره پیش رویداد «سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی» در شیراز خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی با بیان اینکه سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی آبان ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود، گفت: قبل از برگزاری این جشنواره پیش همایش‌ها و رویداد‌های آموزشی تخصصی با موضوع میراث فرهنگی در سطح استان برگزار می‌شود.

او افزود: این کارگاه تخصصی ویژه دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان رشته کارگردانی سینما و هنرجویان انجمن سینمای جوان، فیلم‌سازان جوانی که تجربه ساخت حداقل یک فیلم کوتاه را داشته باشند و هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر سینمای مستند است.

ثابت اقلیدی ادامه داد: متقاضیان حضور در کارگاه باید با اصول فیلمسازی آشنایی کامل داشته باشند و برای شرکت در این کارگاه لازم است رزومه خود را به ایمیل javadarmanmehr@yahoo.com ارسال کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با بیان اینکه شرکت در این کارگاه رایگان است گفت: مدرس راهنمای این کارگاه تخصصی استاد سید حسین آزادی است و آخرین مهلت ارسال درخواست متقاضیان ۳ شهریورماه است.

او با تصریح اینکه کارگاه ساخت مستند پرتره ۵ شهریورماه در شیراز برگزار می‌شود در خصوص مراحل اجرای این کارگاه گفت: بعد از ارسال رزومه متقاضیان شرکت در کارگاه، بررسی رزومه‌ها توسط مدرس و دبیرخانه کارگاه صورت می‌گیرد و سپس برگزاری جلسه توجیهی برای پذیرفته‌شدگان همچنین طرح‌های ارسالی توسط مدرس بررسی می‌شود و ساخت مستند پرتره، از مشاهیری که توسط برگزارکننده معرفی وبه پنج طرح برگزیده کمک هزینه مالی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در پایان یادآور شد: کمک هزینه مالی در سه مرحله (تایید طرح/ زمان شروع تولید / تحویل پروژه) پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار