انجم شعاع گفت: خبرگزاری‌ها نقش مهمی در انعکاس اخبار مناسبت‌های مذهبی و ملی دارند.

نشست هم اندیشی انجمن مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان پیرامون افزایش تعاملات و نیز راهکار‌های مناسب جهت پوشش مطلوب‌تر مناسبت‌های مذهبی و ملی برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تاثیر شگرف رسانه‌های آنلاین و برخط در جهان امروز گفت: خبرگزاری‌ها نقش مهمی در انعکاس اخبار مناسبت‌های مذهبی و ملی و اقناع افکارعمومی دارند.

حسین انجم شعاع با مفید و اثربخش ارزیابی کردن فعالیت خبرگزاری‌های استان کرمان در پوشش خبری مناسبت‌های مذهبی و ملی افزود: باید با افزایش همفکری‌ها و هماهنگی‌ها با کمک ابزار رسانه در جهت توسعه کمی و کیفی پوشش خبری اخبار مناسبت‌ها اقدام کرد.

وی اعلام کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان متشکل از ۳۵ عضو است که وظیفه برنامه ریزی، هماهنگی و ساماندهی را در سطح استان کرمان بر عهده دارد.

او گفت: در طول سال برای برگزاری ۲۵ مناسبت مذهبی و ملی از سوی این شورا با هماهنگی و مشارکت سایر نهاد‌ها، برنامه ریزی می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: سعی بر این است تا برگزاری کلیه مراسم از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌ها بیشتر استفاده شود.

وی همچنین قول داد نصب مجدد تندیس خبرنگار شهید، تندیس امام خمینی (ره) و نیز تندیس نخست وزیر شهید محمد جواد باهنر در شهر کرمان را از طریق شهرداری پیگیری نماید.

در این مراسم همچنین مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی انعکاس هر چه بهتر اخبار مناسبت‌ها پرداختند و در نهایت تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار