گروه‌های مقاومت فلسطین از انجام چند عملیات موفق علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه و هلاکت و زخمی شدن شماری از آنها خبر دادند.

به نقل از شبکه المیادین، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما موفق شدند یک بمب ضدنفر را میان گروهی از نیرو‌های صهیونیستی که داخل ساختمانی در مجاورت مدرسه «القادسیه» واقع در رفح در جنوب نوار غزه مستقر بودند، منفجر کنند.

طبق این بیانیه، در این عملیات چندین نظامی رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی شدند.

گردان‌های القسام همچنین از هدف قرار دادن یک گروه پیاده‌نظام دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در داخل یک خانه در محله «تل السلطان» در غرب شهر رفح خبر داد.

شاخه نظامی حماس همچنین یک تانک «D 9» رژیم صهیونیستی را در محله تل السلطان منهدم کرد.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: با گلوله‌های خمپاره محل استقرار خودرو‌ها و نظامیان دشمن را که در مجاورت مدرسه «عمر الآغا» در منطقه «القراره» در شمال شرقی شهر «خان‌یونس» نفوذ کرده بودند، هدف قرار دادیم.

گروه نیرو‌های شهید «عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین نیز اعلام کرد: در محله «السلام» در شرق شهر رفح، یک بمب ضدنفر را میان نظامیان دشمن منفجر کردیم که تعدادی از آنان کشته و زخمی شدند.

همزمان گروه نیرو‌های «العاصفه» نیز گزارش داد: محل استقرار نظامیان و خودرو‌های دشمن صهیونیستی در محور «نتساریم» را با موشک «۱۰۷» هدف قرار دادیم.

گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح نیز اعلام کرد که در یک حمله خمپاره‌ای محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی و خودرو‌های آنها در منطقه القراره در شهر خان‌یونس را هدف قرار داده است.

پس از گذشت ۳۱۹ از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به روند جنگ علیه نوار غزه و تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که وعده‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم طی ۱۰ ماه گذشته درباره کسب پیروزی در جنگ و نابودی حماس، توخالی و عوام فریبانه بوده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار