مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهرحضرت معصومه (س) از آغاز طرح ساماندهی چهارراه بازار به لحاظ سیما و منظر شهر خبر داد.

علیرضا خاکی،مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهرحضرت معصومه (س) با بیان اینکه مسائل اطراف حرم مطهر چند وجهی است، اظهار کرد: در پروژه‌های هسته مرکزی شهر به‌دلیل اینکه مسئله مالکیت و ذی‌نفعان ابعاد گسترده‌ای پیدا می‌کند، پیچیدگی‌های عمیقی وجود دارد.

وی افزود: گاهی در بعضی پروژه‌ها منابع مالی تأمین شده و کار اصلی انجام می‌شود، اما رسیدن به هدف مورد انتظار نیازمند همکاری دیگر ارگان‌ها است که ایجاد این هم‌گرایی موضوعی بسیار با اهمیت است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: طی ۱۰ سال گذشته موضوع بهسازی محیط شهری به‌خوبی پیش رفته است و پس از بهسازی بلوار بهار در دوره گذشته اقدامات بی‌سابقه‌ای اتفاق افتاد.

خاکی گفت: مدیریت شهری به خوبی درک می‌کند که نیاز‌های کیفی زائر مهم است و در این بین جایگاه کارشناسان بسیار مورد توجه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی چهارراه بازار آغاز شده است، افزود: این طرح تهیه و برای اجرا به سازمان سیما منظر و منطقه ابلاغ شده است و بخشی از آن به کمک میراث فرهنگی در حال انجام است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار