تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه مساجد در جریان انقلاب اسلامی دوباره احیا شدند گفت: بعد از انقلاب مساجد به عنوان پایگاه‌های اصلی جامعه و حکومت اسلامی شناخته شدند.

 تولیت مسجد مقدس جمکران در دومین آیین تکریم فعالان مساجد کشور که با عنوان «مثل ابراهیم» در مسجد مقدس جمکران گفت: مساجد در جریان انقلاب اسلامی دوباره احیا شدند و به عنوان پایگاه‌های اصلی جامعه و حکومت اسلامی شناخته شدند و این در سایه تلاش‌ها و اقدامات علما و حضور رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اتفاق افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد با بیان اینکه برای تحقق ظهور امام زمان باید مسجد محوری را در سر لوحه امور قرار دارد و مساجد را رونق بخشید و محتوای مساجد را تقویت کنیم گفت: معرفت افزایی و تقویت توحید و تقویت روحیه تعبد در مردم و متحد کردن امت‌ها زیر پرچم مهدویت با محوریت آستان مقدس مسجد جمکران از جمله مهمترین اقداماتی است که باید صورت بگیرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران  افزود: این آیین را آغازی برای یک حرکت عظیم برای تربیت مردان پاک و فداکار و کادر نیرومند برای حاکمیت ظهور حضرت بقیه الله می‌دانیم و در این زمینه عمران و آبادانی مسجد مقدس جمکران برای ظهور و حاکمیت جهانی معارف مهدوی و تربیت انسان‌های نیرومند و فداکار، پرهیزکار برای فراهم سازی مقدمات ظهور امام زمان از ضروریات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار