منابع خبری از شلیک ۶۰ فروند موشک از لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی و منطقه جولان اشغالی سوریه و هدف قرار گرفتن دو مقر در این منطقه خبر دادند.

منابع خبری امروز سه شنبه از شلیک ۶۰ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شمال سرزمین‌های اشغالی و منطقه جولان اشغالی سوریه و هدف قرار گرفتن دو مقر لشکر ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه خبر دادند.

به نقل از شبکه الجزیره، ۶۰ فروند موشک در دو مرحله از جنوب لبنان به سمت منطقه الجلیل علیا در شمال سرزمین‌های اشغالی و منطقه جولان اشغالی سوریه شلیک شد.

درپی این حملات موشکی، آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین اورتال در جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد.همچنین صدای آژیر خطر در مناطق مختلف مرز شمال سرزمین‌های اشغالی با جنوب لبنان شنیده شد.همزمان نیز صدای انفجار موشک‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در حریم هوایی روستا‌های مرزی لبنان با شمال فلسطین اشغالی شنیده شد.

حزب الله لبنان امروز سه شنبه در این باره اعلام کرد که در پاسخ به حمله دشمن صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی مقر لشکر ۲۱۰ جولان در پادگان نفح و مقر هنگ توپخانه و تیپ زرهی این لشکر در پادگان یردن را با رگباری از موشک هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان روز گذشته در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد: تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی تلاش کردند که وارد منطقه «حرش حدب عیتا» واقع در جنوب لبنان شوند.در این عملیات، تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

بامداد روز دوشنبه نیز شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت. در این حمله، مناطق الجلیل غربی و شهر نهاریا هدف قرار گرفت و به دنبال آن، آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شمال فلسطین اشغالی فعال شد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربر‌ها و خودرو‌های زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
ماشاءالله برادران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
بزنید و لت و پار کنید این جانیان کودک کش خود خواه نژاد پرست نازی فاشیسم نسل کش حقیر را ، باید بر هر موشک و راکت اسامی کودکان شهد فلسطینی نوشته شود تا خداوند به خاطر روح این شهدا موشک ها را چنان هدایت کند که تقاص تک تکشان را بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
کجاش خورد
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۴ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
چرا آمار کشته های ارتش کودک کش مشخص نیست،،، چرا اینهمه موشک وگلوله ووو.. ازمحور مقاومت به اسراییل خبیث پرتاب شده آمار تلفات انسانی ندارند؟ پس کجارا هدف قرار میدهند؟ زمینهای خالی ازسکنه؟ عمل مقابل بمثل کنید مردم غیرنظامیش را بخاک وخون بکشید تابیمارستانهایشان پرازکشته وزخمی ومجروح شود تا حالیشان شود،،، درمقابل یک شهید غزه ومحورمقاومت صدهانفر فرقی هم نمیکند ساکنین اسراییل همشان صهیونیست اند تلافی کنید با هشدار واخطار فایده ای درش نیست،،، اونهاتمام زیرساختها و فرماندهان غزه ومحور مقاومت را ترور کرده اند،،، اونوقت تاکنون یک فرماندشان بدرک واصل نشده؟ این چه جنگی است،،، نکنه مختصات جنگی تان توسط گوگل مپ به زمینهای خالی ازسکنه هدایت میشود؟ لطفابررسی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
اولا رژیم کودک کش آمار واقعی را بیان نمی کند و اجازه درز اخبار خود را به خبر نگاران نمی دهد
دوما باور های دینی و اخلاقیات ما اجازه نمی دهد تا کودک و افراد بی دفاع را هدف قرار دهیم
سوما اهداف ما غیر از اهدافی شخصی و استبدادی و اشغال گری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
همش گوه خوریه اگه راست میگید شهر حیفا ‌وتل آویو رو بزنید اون موقع میگم زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
حیفا و تل آویو زده شده حرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
شمابروگیم بازی کن نمی خواهد به خودت زحمت فکرکردن واظهارنظربدهی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
درود
آخرین اخبار