معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: عرضه ۵۰۰ هزار صندلی پرواز اربعین برای مسیر‌های رفت وبرگشت به اتمام رسیده و در تلاش برای ارائه مجوز پرواز‌های فوق العاده هستیم.

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر توزیع و عرضه ۵۰۰ هزار صندلی پرواز برای اربعین به اتمام رسیده است گفت: برای بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه ما ۲۵۰ هزار صندلی برای رفت و ۲۵۰ هزار صندلی برای برگشت در نظر گرفته بودیم و فروش بلیت پروازها هم از ۱۳ مرداد به صورت پلکانی و در روزهای پایانی به صورت یکجا عرضه شد.

وی افزود: از امروز مجوز پروازهای فوق العاده را از فرودگاه نجف دریافت کرده و اقدام به عرضه ۱۵هزار صندلی پرواز  از سوی شرکت های هواپیمایی مختلف از جمله آتا، ایران ایر، قشم ایر و... کرده ایم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: نظارت بر نحوه فروش بلیت پروازها تشدید شده و بر روی پروازهای فوق العاده هم نظارت های خود را افزایش داده ایم به طوری که با تمامی واسطه ها در این بخش برخورد کرده و اجازه تخلف و یا گران فروش و خارج از نرخ مصوب را به دلالان نخواهیم داد.

براساس این گزارش روز گذشته هم جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق سه شرکت خدمات مسافرت هوایی آرتیمان ایده کیش، سپید پرواز توس و بال پرواز سپاهان به مدت یکماه تقویمی توسط این سازمان خبر داد.

جعفر یازرلو اظهار کرد: در راستای اعمال اختیارات قانونی مندرج در ماده ۵ قانون هواپیمایی کشوری مصوب ۱۳۲۸ و نظارت بر فعالیت های هواپیمایی کشوری به منظور حفظ مصالح عمومی و با استناد به مفاد مصرحه در ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و نیز بدلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ آئین نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت های خدمات مسافرت هوایی آرتیمان ایده کیش، سپید پرواز توس و بال پرواز سپاهان از تاريخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۸ بدلیل عرضه بلیت/نمایش نرخ بلیت هواپیما در بازه زمانی اربعین  بالاتر از نرخ های تعیین شده به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار