فرمانده گردان تکاوری ابوذر فراجا از دستگیری باند ۶ نفره توزیع و پخش مواد مخدر صنعتی با بیش از ۱۷۰ کیلوگرم شیشه و ۵۴ کیلوگرم تریاک در محور کرمان ـ راور خبر داد.

علی پورنخعی با بیان اینکه ناامن سازی پهنه کویر برای اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر با حضور گشت‌های مستمر گردان‌های تکاوری امکان پذیر است، اظهار داشت: طی رصد اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی شبانه روزی نیرو‌های جان برکف گردان تکاوری ابوذر یک تیم ۶ نفره از قاچاقچیان مواد مخدر در محور کرمان-راور با بیش از ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و ۵۴ کیلوگرم تریاک کشف و منهدم شدند.

وی با اشاره به اینکه در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده، این باند ۶ نفره در تور اطلاعاتی گردان تکاوری گرفتار شدند، افزود: متهمان با دو خودرو پشتیبان و تجهیزات پیشرفته رادیویی و جاسازی ماهرانه مواد مخدر در خودرو‌ها قصد منتقل کردن این مقدار مواد را به استان‌های شمالی کشور داشتند که ماموران با تیزهوشی و تعقیب و گریز دو خودرو، بعد از شلیک ماهرانه به لاستیک خودرو‌ها، آنها را متوقف و متهمان را دستگیر کردند. 

فرمانده گردان تکاوری ابوذر فراجا با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده و ۶ قاچاقچی مواد مخدر بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: قاطعیت پلیس در برخورد با سوداگران مرگ و نجات نسل آینده از تهدید بزرگ مواد مخدر صنعتی و روانگردان مشروط به همکاری و مشارکت فعال آحاد مردم و دستگاه‌های مرتبط است. 

وی از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع و تولید انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار