پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نيشابور بيش از 51 کيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياک را از بار خيار يک دستگاه کاميون کشف کرد.

به گزارش خبرنگار کشف 51 کيلو گرم ماده مخدر ترياک در بار خيارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اعلام اين خبر گفت: با کسب خبري مبني بر قاچاق مواد مخدر از استان هاي جنوبي به شهر نيشابور توسط فردي سابقه دار، تيمي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر براي بررسي موضوع وارد عمل شدند و پس از يک سري تحقيقات گسترده متوجه شدند فرد قاچاقچي با يک دستگاه کاميون پس از تهيه و جاسازي موادمخدر در پوشش بار خيار قصد انتقال و فروش آن را در نيشابور دارد. 

سرهنگ حسینی در ادامه گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با کنترل محورهاي مواصلاتي سرانجام کاميون حمل محموله را در ورودي شهر نيشابور شناسايي و براي بازرسي به مقر فرماندهی نیروی انتظامي منتقل کردند و در بازرسي از خودرو مقدار 51 کيلو و 680 گرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در داخل بار خيار جاسازي شده بود، کشف کردند. 

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور  در پایان گفت: پس از کشف این محموله خودرو یاد شده توقيف، و راننده 46 ساله ی آن پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مقامات قضايي معرفي شد.

انتهای پیام/ز


برچسب ها: مشهد ، کشف مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.