رئیس‌جمهور در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی: به دولت در انتخاب مدیران اجرایی، کارآمد و تحول‌گرا کمک کنید.

رئیس جمهور در دیدار نمایندگان استان مرکزی گفت: به کارگیری افراد توانمند به دور از نگاه‌های جناحی و تحولی در روند اداره امور است.

او به کارگیری افراد توانمند به دور از نگاه‌های جناحی و سیاسی را تحولی در روند اداره امور کشور برای رفع نقائص و حل مشکلات دانست و از نمایندگان مجلس خواست دولت را در تدوین شاخص‌های، انتخاب و انتصاب مدیران اجرایی متخصص، کارآمد و تحول‌گرا کمک کنند.

دکتر پزشکیان وجود اختلاف و انشقاق در درون حاکمیت و میان حاکمیت و مردم را از بزرگترین تهدیدات علیه امنیت و پیشرفت کشور دانست و گفت: دولت چهاردهم ایجاد وفاق را مبنای کار خود قرار داد تا با غلبه بر اختلافات، همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را در مسیر حل مشکلات هم‌افزا کند.

در این جلسه نمایندگان استان مرکزی نیز به تشریح مهم‌ترین دغدغه‌ها و مسائل حوزه‌های انتخابیه خود و نیز مسائل کلان ملی از جمله تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اختصاص سهم عادلانه از مالیات صنایع به استان محل استقرار و ضرورت ایجاد هماهنگی میان کلیت هیئت وزیران پرداختند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، امشب -دوشنبه ۲۹ مرداد- در پخش زنده شبکه آفتاب، دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور را روایت خواهد کرد.

این برنامه بعد از اخبار شبانگاهی شبکه آفتاب و حدود ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.