پیام شما شهروندان عزیز در مورد گلایه متقاضیان از مشکلات تحویل ساینا دوگانه سوز، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد گلایه متقاضیان از مشکلات تحویل ساینا دوگانه سوز، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

گروه خودروسازی سایپا در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

با سلام و احترام؛ پیرو انتشار مطلبی با عنوان «مشکلات تحویل ساینا دوگانه سوز از زبان متقاضیان» که در روز پنج‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ در خروجی آن رسانه وزین قرار گرفته است، توضیح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می‌شود. خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی صورت پذیرد.

به اطلاع می‌رساند، مشکلات مطروحه در دو بخش عنوان شده است که بخش اول مرتبط با اجرای فرآیند سامانه یکپارچه بوده که موارد آن اعلام عمومی شده است. این موضوعات به‌شرح ذیل مجدداً تاکید می‌گردد.
۱- این سامانه صرفاً جهت تشکیل لیست انتظار‌خودرو انتخابی است و پس از فراخوان خودروساز و عقد قرارداد جزء تعهد خودروساز قرار می‌گیرد.
۲- امکان تغییر تیپ و مدل خودرو با توجه به برنامه تولید و استاندارد‌های مصوب، توسط خودروساز وجود دارد.
۳- فراخوان متقاضیان با لحاظ داشتن پتانسیل تولید و اولویت قرار دادن خودرو ثبت نامی است و چنانچه به واسطه برخی محدویت‌ها از جمله محدودیت تامین قطعات و... امکان تحویل خودرو درخواستی مشتری وجود نداشته باشد، فراخوان با لحاظ داشتن پتانسیل تولید و پیشنهاد خودروی جایگزین ارایه می‌شود.
در خصوص بخش دوم مشکلات مطروحه به اطلاع می‌رساند، شرکت سایپا بسته به تیراژ تولید نسبت به ارسال دعوتنامه خودرو ثبت نامی اقدام کرده  و در صورت تاخیر احتمالی در تحویل خودرو، سود تاخیر برای مشتریان محترم محاسبه و پرداخت خواهد شد.  
تاکید می‌شود، با توجه به برنامه شرکت سایپا  مبنی بر ارتقاء محصولات و همچنین بر حسب ضرورت و الزامات قانونی و رعایت استاندارد‌های اجباری و محیط زیست، این شرکت اقدام به تولید خودرو ساینا GX دوگانه سوز کرده و پس از اخذ مجوز‌های لازم، تحویل خودرو‌های جدید به مشتریان محترم آغاز خواهد شد.

اداره اطلاع‌رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار