شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکل کسر حق کمیسیون توسط تاکسی «ماکسیم» را روایت کرد و درخواست رسیدگی دارد.

این روز‌ها بسیاری از رانندگانی که قصد جابجایی مسافران را در سطح شهر دارند در اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی فعالیت می‌کنند. اما شهروند خبرنگار ما که اپلیکیشن سامانه‌ی درخواست تاکسی «ماکسیم» فعالیت دارد با مشکل کسر حق کمیسیون قبل از رساندن مسافران به مقصد مواجه شده است. به گفته ایشان در صورتی که مسافران اقدام به لغو درخواست کنند نیز این حق کمیسیون از حساب رانندگان کسر می‌شود. پیگیری‌های لازم در این خصوص توسط آنها صورت گرفته است، اما تاکنون ترتیب اثر داده نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام به شرح ماجرا پرداخت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و خدا قوت؛ بنده برای اپلیکیشن سامانه درخواست تاکسی «ماکسیم» کار می‌کنم، اما یک مشکلی وجود دارد که درخواست رسیدگی به آن را دارم. هنگامی که مشتری درخواست تاکسی می‌دهد و به محض اینکه درخواست می‌دهد ثبت می‌شود و به محض ثبت آن اپلیکیشن ماکسیم حق کمیسیون خود را کسر می‌کند و اگر مشتری درخواست خود را لغو کن ما دیگر دستمان به جایی بند نیست، چون با پشتیبانی هم تماس میگیریم جوابگو نیست. 
اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی به این شکل است که به محض اینکه مشتری درخواست تاکسی می‌دهد و اگر درخواست خود را لغو کند تاکسی اینترنتی کمیسیون از آن کسر نمی‌کند مگر اینکه مسافر را به مقصد برسانیم بعد از آن کمیسیون کسر خواهد شد، اما ماکسیم به این شکل نیست به محض درخواست کمیسیون کسر می‌کند و اگر مسافر لغو درخواست بزند با وجود اینکه راننده آن سرویس نرفته کمیسیون کسر می‌کند. بار‌ها این مشکل برای بنده و دیگر رانندگان پیش آمده است خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار