شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از وضعیت استخدامی و حقوق و مزایای پایین برخی از کارکنان در بخش خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) بندر ترکمن گلایه کرد.

تعدادی از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) بندر ترکمن به لحاظ استخدام و حقوق دریافتی در وضعیت مناسبی به نمی‌برند. به گفته آنها به دلیل نداشتن وضعیت استخدامی مناسب از حقوق مکفی نیز برخوردار نیستند و این موضوع آنها را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام وضعیت کارکنانی را که با دریافتی کم و بدون بیمه مشغول فعالیت هستند را شرح داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام وقت شما بخیر خدا قوت خسته نباشید، سابقه کار بنده در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بندر ترکمن تقریبا چهار سال و بقیه همکاران بنده یکی هفت سال یکی شش سال و اکثرشون بالای یک سال سابقه کار دارند که بدون بیمه هستند، چندین سالی است که با حقوق کمتر از ۵ میلیون فعالیت داریم که باید با آن هزینه اجاره و هزینه رفت و آمد و امرار معاش کنیم واقعا در این وضعیت اقتصادی خیلی سخت است. طی این چند سال هر موقع پیگیر شدیم اتفاقی نیفتاد و به خودمان امید بیهوده می‌دهیم که بالاخره یک روزی جذب می‌شویم.

سهمیه جذب از وزارت بهداشت میاد، اما افراد دیگری حتی کسانی که سابقه کار نداشتند جذب شد بدون اینکه توجهی به امثال بنده داشته باشند.  خانواده‌های ما همچنان چشم انتظارند که مسئولان شرایط کاری ما را پیگیری کنند و نجاتمان دهند. ۲۱ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) بندرترکمن مشغول بکاریم و۴۲۰ نفر در کل استان گلستان.

شیفت کاری ما ۱۲ ساعته و یا ۲۴ ساعته است؛ تحصیلات کارکنان از دیپلم به بالاست که در بخش خدمات قسمت‌های مختلف بیمارستان کار می‌کنیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار