رئیس ستاد نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران گفت: بانک مقالات در حوزه جذب دانشجویان بین‌الملل به‌زودی با بیش از ۱۰۰ مقاله داخلی و بین‌المللی در دسترس قرار خواهد گرفت.

به نقل از سازمان امور دانشجویان، محمدجواد سلمانپور افزود: این بانک مقالات اطلاعات متنوعی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا با استفاده کاربردی از این اطلاعات مسیر بین‌المللی سازی و جذب دانشجو در کشور بهبود و ارتقا یابد و بانک اطلاعاتی در این خصوص برای تحقیقات بیشتر در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

دکتر سلمانپور تصریح کرد: بانک مقالات به زودی در بخش مجله تحقیقاتی تارنمای نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران به نشانی الکترونیک ifsiexpo.ir در دسترس قرار خواهد گرفت.

بر اساس خبر دیگری از سازمان امور دانشجویان، نشست مدیرکل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با رئیس ستاد نمایشگاه بین المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران و مدیر کل دانشجویان بین الملل با موضوع نمایشگاه جاذبه‌های تحصیل در ایران برگزار شد.

نشست مشترک سیدحسن ربانی مدیرکل همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و محمد جواد سلمانپور رئیس ستاد نمایشگاه بین المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران و مشاور بین‌الملل سازمان امور دانشجویان و دکتر سوزنچی مدیرکل دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان در محل سازمان فرهنک و ارتباطات اسلامی برگزار گردید.

در این نشست موضوعات مختلف نمایشگاه بین المللی جاذبه‌های تحصیل بررسی و مشخص شد دو سازمان یعنی سازمان امور دانشجویان و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در زمینه‌های معرفی و اطلاع رسانی رویداد‌های چهاردهگانه نمایشگاه در سطح دنیا، برگزاری ویژه برنامه زبان فارسی در طی نمایشگاه، دعوت از شرکت‌های اعزام دانشجوی سایر کشورها، برگزاری گفتگوی فرهنگی دانشجویان بین الملل و راه اندازی غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات طی مدت نمایشگاه در روز‌های ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) همکاری خواهند کرد.

همچنین در این نشست مقرر شد همکاری لازم در برگزرای نمایشگاه در اندونزی جهت هم افزایی به عمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار