دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد در راستای شعار سال مبنی بر حمایت از تولید از مرکز تکثیر آبزیان در این شهرستان بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: توسعه آبزی‌پروری در شهرستان عنبرآباد با ترویج پرورش آبزیان در استخر‌های دومنظوره کشاورزی باید توسط جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی و هدفگذاری شود.


حامد عمرانی در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از عوامل این مرکز و مسئولین ذیربط که بعد از سال‌ها این مجموعه را فعال کردند؛ بیان داشت: با توجه به ظرفیت این مرکز در تولید ماهیان گرمابی که در کشور بی نظیر هست، ضرورت دارد با کار ترویجی و آموزش به کشاورزان میزان تولید ماهی را با استفاده از استخر‌های دو منظوره منطقه افزایش داد.


وی با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است اظهار داشت: با توسعه آبزی پروری در این شهرستان ضمن اشتغال پایدار، می‌توان با مشارکت کشاورزان درآمد آنها را افزایش داد.


شایان ذکر است مرکز تکثیر آبزیان عنبرآباد با مساحت ۲۰هکتار، ظرفیت تولید سالانه ۲۰ میلیون قطعه بچه ماهی بزرگترین مرکز تکثیر جنوب شرق کشور محسوب می‌شود. این مرکز در سال ۱۳۹۱ از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در این شهرستان احداث شد و پس چندین سال که به دلایلی غیر فعال شده بود در دولت شهید آیت الله رئیسی با پیگیری سازمان جهاد کشاورزی و فرمانداری شهرستان توسط بخش خصوصی فعال شد.

برچسب ها: آبزی پروری ، صید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار