بروجردی نماینده موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: آقای پزشکیان وعده صادق خود را در مناظره‌ها و گفت‌وگوها محقق کرد.

بروجردی نماینده موافق وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: در مصوبه مجلس در سال ۶۲ چهار شرط برای وزیر اطلاعات تصویب شد که عبارتند از اینکه تحصیلات در حد اجتهاد، اشتهار به عدالت و تقوا، سابقه روشن از نظر مدیریتی و عدم عضویت در سازمان‌ها و گروه‌ها که همه این شرایط در آقای خطیب جمع شده است. به همین دلیل در دولت شهید رئیسی حضور یافت و امروز آقای پزشکیان وی را به عنوان وزیر پیشنهادی در این وزارت حساس معرفی کرد.

وی ادامه داد: پزشکیان وعده صادق را محقق کرد و در تبلیغات گفت که کابینه من وفاق ملی است و الان مصادیق آن را شاهدیم. 

این نماینده مجلس موافق با وزیر پیشنهادی اطلاعات افزود: شرایط ما در منطقه بسیار حساس است. در نقطه مقابل جنگ نظامی، جنگ اقتصادی است که یک بعد آن جنگ اطلاعاتی است و سازمان‌های اطلاعاتی بزرگ دنیا مثل موساد و سیا و متحدان آن همه در مقابل ما صف‌آرایی کردند. وزارت اطلاعات درگیر چنین جنگ پیچیده و چندوجهی است و کاری مشکل و نیازمند توانمندی ویژه است. به حق امام راحل اسم سربازان گمان امام زمان (عج) را به کارکنان وزارت اطلاعات دادند، چون در درون خانواده خود هم مظلوم و گمنام هستند چه برسد برای جامعه لذا از تلاش آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بسیاری از اقدامات وزارت اطلاعات که خنثی سازی توطئه‌های دشمن است قابل اعلام نیست. برخی می‌گویند چرا فلان حادثه اتفاق افتاد، اما ده‌ها حادثه خنثی شده وجود دارد که قابل گفتن نیست که وزارت اطلاعات با قدرت عمل کرده و توانسته با قدرت در مقابل دشمن عمل کند.

بروجردی ادامه داد: دشمن بر روی همه نیرو‌های نظام کار می‌کند و نیرو‌ها در معرض تهدید هستند و رصد نیرو‌ها توسط وزارت اطلاعات با هدف حفظ نیرو‌های نظام یکی از موفقیت‌های وزارت است که باید با جدیت بیشتری عمل شود، چون هنر این نیست که نیرو‌های نظام را دستگیر کند بلکه هنر این است که به هنگام هشدار دهد و پیگشیری کند.

وی ادامه داد: یکی از مسئولیت‌های وزارت اطلاعات مسئولیت‌های برون مرزی است مثلا در مصاف ایران و آمریکا، آمریکا در همه عرصه‌ها شکست خورد که یک بعد مهم آن کار دقیق اطلاعاتی بود که به دلیل مسئولیتی که سال‌ها در کمیسیون امنیت ملی مجلس داشتم می‌گویم که این وزارتخانه نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار