شهردار منطقه دو کرمان گفت: ۱۳ پلاک در مسیر پروژه شهید سلیمانی شهر کرمان، طی ۱۰ ماه گذشته آزادسازی شده است.

علی رحیمی‌راد گفت: کل پروژه محور شهید سلیمانی، شهر کرمان ۱۶ کیلومتر است که از ابتدای جاده کوهپایه، آغاز می‌شود و تا میدان پرواز، ادامه دارد.

وی افزود: طول مسیر این پروژه در منطقه دو شهری در این مرحله ۹۳۰ متر است که خوشبختانه با تلاش‌های صورت‌گرفته، بخش قابل‌توجهی از آن با رضایت مالکان، تملک شده است.

شهردار منطقه دو کرمان با اشاره به آزادسازی ۱۳ پلاک از ۱۸ پلاک این محور، شامل بلوار امام حسن (ع) تا بلوار هوانیروز، تصریح کرد: اکنون، مسیر اصلی این محور بازگشایی شده است و با پایان‌یافتن پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای خلبان، شاهد راه‌اندازی این مسیر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه رایزنی با مالکان پنج پلاک باقی‌مانده در حال انجام است، افزود: به همت همکاران معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان، محور اصلی آزادشده برای آسفالت در حال زیرسازی است.

رحیمی‌راد ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه امیر غیاثی‌نژاد، مدیر پروژه محور شهیدسلیمانی در منطقه دو شهری و علی محمدی، مسئول واحد املاک و تفکیک شهرداری منطقه دو کرمان، هدف از اقدام یادشده را اجرای مسیر جایگزین برای بلوار‌جمهوری‌اسلامی و کاهش بار ترافیک و تسریع در تردد بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار