معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از آسفالت ۴۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر شهر کرمان در پانزدهمین هفته از طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان خبر داد.

محمدرضا یحیی‌زاده با اشاره به اینکه پانزدهمین هفته از طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان از ۲۰ تا ۲۶ مردادماه اجرا شد، گفت: در این مدت، خیابان مطهری شرقی حدفاصل میدان علی‌ابن‌ابیطالب (ع) تا سه‌راه طالقانی، خیابان شهید ایرانمنش و کوچه شماره ۵ خیابان شهید چمران به مساحت ۲۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع به همت پیمانکار فاز اول و تحت نظارت مدیریت کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان، آسفالت شد.

وی، افزود: برخی از معابر شهرک تور و طناب، کوچه شماره یک خیابان شهید ابومهدی‌المهندس، انتهای بهارستان، کوچه شماره ۱۴ خیابان شهید احمدی، کوچه شماره ۳ خیابان بختیاری و ... به مساحت ۲۳ هزار مترمربع، به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرمان، زیرسازی و آسفالت شد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۷۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرمان و پیمانکاران طرح جهاد آسفالت، آسفالت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۸۳ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان، به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری، آسفالت شد که اغلب آن ها خاکی بوده و نیاز به زیرسازی داشته است.

وی، با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاد آسفالت از ۱۶  اردیبهشت‌ماه امسال، یادآور شد: از آن روز تاکنون، بیش از ۴۲۱ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان، از سوی پیمانکاران این طرح و تحت نظارت واحد مدیریت کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان، آسفالت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار