مدیر منطقه شش شهرداری قم از اجرای پروژه ایمن‌سازی خیابان ها و معابر سطح منطقه با اعتباری بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

 احمد ترکمن،مدیر منطقه شش شهرداری قم  اظهار داشت: در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان، کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی سطح منطقه این پروژه در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی، با توجه به نهضت آسفالتی که در ابتدای سال جاری در منطقه شروع‌شده بود، می‌بایست خط‌کشی طولی مجدد خیابان‌ها تکرار شده تا از حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آید.

مدیر منطقه شش شهرداری قم افزود در همین راستا ۸۰ کیلومتر طول رنگ سرد در خیابان‌های شاه ابراهیم (ع)، هفده شهریور، بلوار توحید، سوم خرداد و حضرت معصومه (س) استفاده‌شده است.

وی اضافه کرد: سرعت کاه‌های بلوار کارگر، حضرت معصومه (س)، امامزاده ابراهیم (ع) و آیت‌الله کاشانی نیز به‌صورت دوجزئی آشکارسازی شد.

 ترکمن در خاتمه تصریح کرد: جهت ایمنی در تردد عابرین پیاده نیز خط‌کشی تونلی تقاطع‌ها در خیابان‌های شهید فهیمی، شهید هوشنگی بلوار آیت‌الله کاشانی و بلوار شهید مطهری انجام‌شده که امید است با تمهیداتی که توسط منطقه اندیشیده شده و رعایت شهروندان به‌ویژه راکبین موتورسیکلت‌ها، شاهد کاهش تصادفات در سطح منطقه باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار