رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام قم از آغاز مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور به میزبانی استان قم خبر داد.

مجید تلخابی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به اینکه مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور ۲۵ تا۳۰ شهریورماه به میزبانی استان قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به سابقه قم در میزبانی رقابت‌ها و رضایتمندی ورزشکاران از نحوه برگزاری رقابت‌های ورزشی در استان پیش بینی می‌کنیم که تعداد قابل توجهی از ورزشکاران در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم یادآور شد: برگزاری مسابقات طبق تمامی قوانین بین المللی و همچنین رشد و توسعه این ورزش، اولویت‌های ما در این میزبانی است.

وی با اشاره به سابقه خوب استان قم در برگزاری مسابقات، اظهار کرد: سال ۱۳۹۱ میزبان یک دوره مسابقات تک لیفت قهرمان کشور بودیم؛ سال ۱۳۹۶ میزبان اردو‌های متعددی بودیم و اولین تیم ملی تاریخ پاورلیفتینگ ایران را در قم تشکیل دادیم که به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد.

تلخابی یادآور شد: سال گذشته مسابقات تک لیفت قهرمانی کشور در بخش آقایان و بانوان در قم برگزار شد؛ امسال نیز تلاش داریم مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های کشور به بهترین نحوه برگزار شود و منجر به کسب اعتبار بیشتر برای ورزش قم شود.

وی عنوان کرد: در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور آقایان در سال ۱۴۰۱ شاهد حضور ۱۲۰۰ ورزشکار بودیم که حضور این تعداد ورزشکار در یک رویداد ورزشی بی‌سابقه بود؛ امسال هم پیش‌بینی می‌کنیم حداقل بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم، یادآور شد: فعالان اقتصادی باید به کمک ورزش بیایند؛ زیرا اگر با حوزه ورزش که مخاطب آن جوانان است برخورد درستی داشته باشیم رسالت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کردیم چرا که از بسیاری از معضلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار