رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات این استان در سال ۱۴۰۳ به ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

شاهینی در سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه با بیان اینکه اعتبارات پارسال حدود ۲هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود،گفت: با این افزایش، کهگیلویه و بویراحمد از رتبه ۲۰ کشور به رتبه سوم رشد اعتبارات رسید.
 
وی با اشاره به اینکه تعهد درامدی مولد سازی در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۸ میلیارد تومان بود که محقق شد، گفت:تعهد درآمدی استان کهگیلویه و بویراحمد از محل مولدسازی برای امسال بیش از ۱۴ میلیارد تومان است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه ۲۵ همت اعتبار برای تکمیل طرح‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد تا سال ۱۴۰۱ نیاز داریم، اضافه کرد: برای تکمیل همه طرح‌های موجود و نیازمندی‌های استان بیش از ۱۴۵ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به تفویض بخشی از اختیارات سیاست دولت در اجرای طرح مولدسازی به استانداران بیان کرد: شناسایی کامل اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی اعم از تشخیص مازاد، مستندسازی و تثبیت مالکیت به استانداران تفویض شد.

احمد زاده عنوان کرد: تشخیص مازاد بودن اموال و «ارزش‌افزایی» و تشخیص اینکه این «ارزش‌افزایی» به چه نحوی در حداقل زمان ممکن حاصل شود نیز به استان‌ها واگذار شد.
 
وی افزود: همچنین، قیمت‌گذاری اموال بنا بر دستورالعمل مصوب هیأت عالی با کارگروه استانی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.