فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: با تشدید در کنترل‌ها و هومشند سازی مرزها اجازه تردد غیرمجاز اتباع بیگانه را نمی‌دهیم.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه هوشمند سازی مرزبانی رویکرد اصلی مرزبانی است، افزود: طبق دستورالعمل سازمانی، بجای افزایش تعداد پاسگاه‌های مرزی، هوشمند سازی و مدیریت الکترونیکی مرز‌های استان در دستور کار قرار دارد و اعتبارات خوبی اختصاص یافته است.

سردار محمد احمدی، ۲۵با اشاره به افزایش توفیقات مرزبانی استان در حوزه کشفیات طی سال جاری، افزود: با مدیریت مرز‌های استان، امسال قاچاق سلاح و احشام روند کاهشی دارد. 

اجازه تردد غیرمجاز اتباع بیگانه را نمی‌دهیم

وی با اشاره به انسداد مرز‌ها و تشدید کنترل‌ها برای جلوگیری از ورود و خروج غیر مجاز اتباع بیگانه اظهار کرد: با کنترل مرز‌هااجازه تردد غیرمجاز اتباع بیگانه را نمی‌دهیم. 

فرمانده مرزبانی استان خاطر نشان کرد: با جانفشانی مرزبانان، امنیت کامل در مرز‌های استان برقرار است. 

سردار احمدی با اشاره به بازگشایی مرز تمرچین برای سومین سال پیاپی برای تردد زائران اباعبدالله الحسین، اظهار کرد: در راستای تامین امنیت و حفظ حرمت زائران، نشستی با مسئولان عراقی برگزار شد تا در راستای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران از سمت عراق مقدمات لازم انجام شود. 

فرمانده مرزبانی استان با بیان اینکه وجود شکاف امنیتی در مرزها، باعث نفوذ مسائل مرزی در داخل شهر‌ها می‌شود، یادآور شد: مرزبانان به عنوان سپر دفاعی و چشمان بینای جامعه در جهت تامین امنیت در تلاشند و این تلاش‌ها باعث شده هیچ شهری در استان از نظر امنیتی تهدید شود. 

وی ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به شگرد‌های دشمن در انتشار اخبار کذب، گفت: دشمن با خبر‌های دروغین سعی در انحراف افکار عمومی دارد، رسانه‌ها می‌توانند این جریان فکری را در مسیر درست هدایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.