فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق ۲۸ میلیاردی در نوار مرزی استان خبر داد.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگارن جوان در تشریح خبر کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۸ میلیارد در نوار مرزی استان اظهار کرد: مرزداران این فرماندهی با ساعت‌ها کار اطلاعاتی دقیق، کنترل نامحسوس و تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرز، طی چند عملیات دقیق توانستند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

سردار محمد احمدی افزود: مرزبانان در چند رشته عملیات، توانستند انواع گوشی هوشمند، سیگار، اقلام دندانسازی، البسه، لوازم یدکی خودرو، سوخت،روغن مایع، شکر، چای، قلیان شارژی، انواع دارو، پارچه، افشانه اشک اور، لوازم آرایشی و بهداشتی، ابزار آلات صنعتی، انواع کیف و کفش، ادکلن و چند قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ۲۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی کشفیات که از سوی کارشناسان اعلام شده است، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲۰ نفر متهم دستگیر و ۱۶ دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار احمدی خاطر نشان کرد: افزایش ثبات امنیت اقتصادی و برخورد با سودجویان در برنامه مرزبانی با جدیت دنبال می‌شود که این امر در افزایش امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش موثری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.